Jorun Holmberg utsedd till Årets administratör!

Bild på Jorun HolmbergVarje år i januari utser studenterna på Handelshögskolan Årets administratör i och Årets lärare för året som har gått.

I år har studenterna på Handelshögskolan utsett vår studievägledare, Jorun Holmberg, till Årets administratör 2015.

Motiveringen lyder:

• För att hon i sin roll som studievägledare guidar och hjälper studenter med allt från utlandsstudier till framtida jobb.

• För att hon är hjälpsam på ett sätt som går långt utöver vad hennes tjänst kräver av henne.

• För att hon är professionell, trevlig och positiv.

• För att hon är kreativ och orädd och betraktar problem som någonting som både ska och kan lösas.

• För att hon löser problemen.

• För att hon samstämmigt beskrivs som rätt kvinna på rätt plats har studenterna på Handelshögskolan utsett Jorun Holmberg till årets administratör 2015.

Stort grattis till Jorun för denna utmärkelse!