Samhällsanalysen - en podd om ekonomi och samhällsutveckling

Idag lanseras Samhällsanalysen – en podd om ekonomi och samhällsutveckling. Det är Oskar Broberg och Ann Ighe, forskare på institutionen för ekonomi och samhälle på Handelshögskolan vid Göteborgs universitet, som tagit initiativet till podden, i vilken de diskuterar samhällsfrågor med medarbetare på institutionen. Inom institutionen forskar och undervisar vi inom ekonomisk historia, innovation och entreprenörskap, samt kulturgeografi.

Följ podden

Podden kommer till att börja med läggas ut på vår hemsida för att sedan spridas via olika podcast-appar.

Länk till poddens webbsida: Samhällsanalysen - en podd om ekonomi och samhällsutveckling

Har du frågor?

Om du har frågor eller vill veta mer om podden så kan du kontakta Oskar Broberg och Ann Ighe.